VLOG | BDB | FANCLUB



Ms PMS
2008-07-15 | 20:25:11

Hejsan!
Jag har drabbats av PMS - vilket jag gör varje månad så det är inte direkt någon nyhet och inte särskilt intressant för er heller. Men jag vill bara berätta att det är en anledning till varför jag inte kommer att blogga så mycket - kanske en vecka framöver.

För att denna vecka så kommer jag få ett antal raseriutbrott - slå och ta sönder saker. Förut idag blev jag så arg att jag kastade min nya mobil i golvet! Och så blev jag så arg igen att jag hyperventilerade och tillslut började jag gråta :S Det är inte alls roligt. Jag vill helst av allt bara ligga under täcket och sova!

Men en sak är bra - Säri och jag har bestämt att vi ska gå och se Mamma Mia på söndag - jippi! Har ju sett musikalen och den var superbra. Så nu måste filmen vara dubbelt så bra ju!
KOMMENTARER
NAMN/ALIAS: aida

sv- hahah ;) jodå fungerar jättebra också om man har pms :P jag förstår det där med pms. Jag gråter hur lätt som helst och slår mina klasskompisar om det är pluggtime. hahah ha en trevlig kväll

2008-07-15 @ 20:32:23
HEMSIDA/BLOGG: http://tresor.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

DITT NAMN/ALIAS:
Kom ihåg mig?

MAILADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
TRYTORUNINHIGHHEELS.BLOGG.SE | COPYRIGHT 2008 | ALL RIGHTS RESERVED