VLOG | BDB | FANCLUB



Sol och gräsklippning.
2008-07-02 | 20:38:08

Idag har jag varit ute i solen och solat. Det är därför jag inte bloggat. Jag tror att jag brände mig - det känns som det. Plus att jag har sovit halva dagen. Eller i alla fall från tre till fem. Vilket resulterade till att jag inte har ätit något förutom ett chips och lite chkolad idag :/ Ja, jag sa till mig själv att jag inte skulle somna. Men så blev det i alla fall. Jag gick och la mig fyra imorse och jag borde börja vända tillbaka på dygnet. 

Förutom det så har vi varit hos farmor och hon vill att jag ska klippa gräset imorgon. Och så var vi nere på torget - dom har börjat med torgdag här i Rimforsa så vi var och kollade in det. Mamma köpte munkar, tomater och lite sådant :)

Ja och imrogon kanske vi också ska till Mjölby och kolla på lägenhet till min lillasyster som ska flytta dit. Hon ska nämligen läsa guldsmed på ett gymnasium där.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR!

DITT NAMN/ALIAS:
Kom ihåg mig?

MAILADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
TRYTORUNINHIGHHEELS.BLOGG.SE | COPYRIGHT 2008 | ALL RIGHTS RESERVED