VLOG | BDB | FANCLUB



BOKTIPS!
2008-07-02 | 00:47:30

BOKTIPS!

Böcker jag vill läsa
A walk to remember - Nicholas Sparks
I en gyllene bur - Carmen Bin Ladin
Paris Hilton: Life on the edge: The Biografy
Alla Arn-böckerna
Räddaren i nöden - J.D Salinger
Ronja Rövardotter - Astrid Lindgren


Böcker jag läst
Sex som jag vill ha det - Abby Lee
Sanningen om diamanter - Nicole Richie
Jag överlevde - Mietek Grocher
Gossip Girl serien
Det fattas en tärning - Johanna Thydell
I taket lyser stjärnorna - Johanna Thydell
Den oinbjudne - Willo Davis Roberts

De som är skrivna i fetstil är sådana som jag verkligen kan rekommendera. Sådan jag hört bra recensioner om, köpt själv, och vissa, även sett på film.
KOMMENTARER
NAMN/ALIAS: Melissa

svar; oj, jag har alltid tänkt " tänk så fyller man år den 11 sep " hehe, ehm.. filmen? kanske, jag har sett ngn mer som handlar om det iallafall..

2008-07-02 @ 09:23:41
HEMSIDA/BLOGG: http://melissao.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

DITT NAMN/ALIAS:
Kom ihåg mig?

MAILADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
TRYTORUNINHIGHHEELS.BLOGG.SE | COPYRIGHT 2008 | ALL RIGHTS RESERVED