VLOG | BDB | FANCLUB



Hejsan!
2008-07-13 | 14:38:36

Hej bloggen :)
Mormor är påväg hit. Vi ska äta lunch tillsammans med henne! Kött och pommes :) Ska byta mina myskläder till lite annat och raka mina extremt håriga ben. Tror jag :D Ska även plocka i rummet lite innan mormor kommer.

Ikväll ska Sara och jag kolla på "Hotel Rawanda". Och sen så ska vi kanske kolla på "Om en Pojke" med Hugh Grant - om vi orkar, haha. Vi ska dricka cola och kanske lite päronsoda med och jag ska äta upp mina sista bilar och små kexchoklader. Och så blir det väl lite chips med kan jag tro ... lovely!

Vi har haft filmkväll tre dagar i rad nu :D Men det gör ingenting. Igår tittade vi på "CRASCH" som Sara köpte på Gekås. Superbra film verkligen! Ganska sorglig.

Vi ses!
Glöm inte att lämna en kommentar innan du går :D 
KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR!

DITT NAMN/ALIAS:
Kom ihåg mig?

MAILADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
TRYTORUNINHIGHHEELS.BLOGG.SE | COPYRIGHT 2008 | ALL RIGHTS RESERVED