VLOG | BDB | FANCLUB



Hemma från IKEA och Mjölby
2008-07-16 | 19:25:46

Hejsan sötisar :)
Idag har jag varit på IKEA och kollat runt. Pappa köpte en ny kudde till mig eftersom att jag börjar få ont i nacken nu igen. efter IKEA så åt vi på chili - tog det gamla vanliga - friterad kyckling med ris och currysås - muuuums! Efter maten så kollade Sara och jag runt lite. Sara köpte en cardigan och ett par rutiga shorts på BIKBOK och jag köpte en supersöt almanacka (med fack, penna och linjal) med Hello Kittymotiv. Sara betalade den så nu är jag skyldg henne pengar :/ Jaja, den var verkligen supersöt och den ska jag verkligen börja använda. Superpraktisk med :)

Sen så åkte vi till Ljungsbro och köpte godis i Cloettas fabriksbutik och efter det så drog vi till Mjölby och kollade lägenhet till Sara. Och nu ... är jag hemma. Har precis ätit och ska blogga lite nu!

/ E.
KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR!

DITT NAMN/ALIAS:
Kom ihåg mig?

MAILADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
TRYTORUNINHIGHHEELS.BLOGG.SE | COPYRIGHT 2008 | ALL RIGHTS RESERVED