VLOG | BDB | FANCLUB



It's a fucking fabulous day!
2008-07-20 | 12:10:21

Heeeeej!
Skulle klippt gräset hos farmor idag men det regnar och så åskade det förut. Och jag har ont i magen så det blir mjukisar, linne och munkis idag :D NAAAAAAAAAAAAAAAAJS! Sara och jag ska i alla fall gå och se Mamma Mia på bio idag :) Kul! Äntligen! Har längtat som en galning! Haha. Måste kolla hur mycket pengar jag har först och så ska vi köpa lite gott till bion :D Såklart ... Berättar om filmen imorgon!

Kollar glasögon på nätet nu. Måste köpa nya eftersom att mina har gått sönder. Funderar på linser. Men jag vet inte ... Eller så går jag till optikern och kollar runt lite. Any ideas?
 
KOMMENTARER
NAMN/ALIAS: Katarina

Hejsan! Om du ska köpa linser framöver så kan jag tipsa om en hemsida som heter www.prisjakt.nu. Där kan du se vart din linser säljs billigast, det kan ju nämligen skilja ganska mycket mellan olika butiker :)

Här är en länk till linskategorin:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

2008-07-21 @ 12:12:03

KOMMENTERA HÄR!

DITT NAMN/ALIAS:
Kom ihåg mig?

MAILADRESS: (publiceras ej)

HEMSIDA/BLOGG:

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0
TRYTORUNINHIGHHEELS.BLOGG.SE | COPYRIGHT 2008 | ALL RIGHTS RESERVED